Affärsmannaskap och kundbemötande
Affärsmannaskap och kundbemötande
Kursens innehåll
Den här kursen ger dig fördjupade kunskaper och färdigheter i affärsmässighet, service och kvalitativt kundbemötande med fokus på tydlig kommunikation och professionell hantering av intressekonflikter. Du får även kompetenser att arbeta med förbättringar i kundnöjdhetsarbetet samt leda arbetet med kunder och personal framåt på ett sätt som främjar samarbete, merförsäljning och långsiktiga relationer. syftet är även att ge dig kompetenser i att säkerställa att medarbetare får färdighetsträning i kundbemötande med fokus på aktivt lyssnande, hantering av missnöjda kunder och högkvalitativ service.
För att bli antagen och kunna studera på en YH-utbildning måste du ha ett svenskt personnummer/samordningsnummer och vara folkbokförd i Sverige.
Bakom kulisserna, berättelser att inspireras av
Årsresumé 2024
2024 lider mot sitt slut och vi på YH Akademin...
7 anledningar att läsa en YH-kurs under 2025
Vill du utvecklas i din yrkesroll under 2025? Då är...
Ytbehandlingsspecialisten: “Du får direkt ett kvitto på att du har gjort skillnad”
Att utbilda sig till ytbehandlingsspecialist är ett smart karriärval för dig som...
Martin blev tung mekaniker i Aitik-gruvan – ”Kändes helt overkligt”
Martin Wilk arbetade med att köra hjullastare med en del...